ben movement improv workshop 開排 + 《讓我愛一次》

Standard

ben 的 movement improv workshop 正式開排。

是個突如其來的機會,實在有點受寵若驚,老實說,也有點緊張,畢竟 movement 終歸都是我的弱項。

但我都會盡力的。

三個小時的 section,過得快,也過得輕鬆。

晚上往看《讓我愛一次》,老實說,是有點失望的,一向在台上 enjoy 的演的那個淑儀跑那裡去了?

ps. 每次看到 leaflet,我都想起那趟 studio 2 production meeting 後與 emily 及淑儀在煙格的對話…

emily:老師,你怕唔怕人地到時黎睇,話「嘩!點解張 poster 咁多頭髮但係個真人無既!」咁呀?
淑儀:唔怕,我會話「唏!電腦執相呢啲嘢,點都有啲出入架啦!」
我:唔係喎老師,我見人地阿金草,執完都係同我平日係學校見到佢個樣差唔多啫~~
淑儀:(mine 用刀插向胸口狀)…..

Leave a Reply

