《戀之 cafe》:還記得嘛?

Standard

到牛池灣看《戀之 cafe》為 san 及 alan 打打氣。

還好看前已有心理預備。

其實也不是預期中那樣的差,還有他倆的「歌舞」場面,真的令人拍案叫絕。

 

「咁容易就話分手,
你地可唔可以諗下你地當初因為 D 乜野所以係埋一齊,
因為 D 乜野而鐘意對方…?
所以每一次我地鬧咬,
佢激到我好嬲好嬲既時候,
我一諗返當日我同佢講要一齊既時候既畫面,
我就會即刻走去佢面前,
同佢講句 “sorry~”」

您還記得嘛?

Leave a Reply

